31. juli 2020

Så prøver vi igen












Efter endnu en gang at skulle holde pause på grund af dårlig skulder prøver jeg at komme lidt på vandet igen, for 3 uger siden fik jeg en blokade i skulderen og det ser ud til at virke, så nu er der kun at krydse fingre for hvor længe det holder denne gang :-)
Dagens test tur gik til Røjle Klint og retur, der var en del modstrøm på udturen så jeg måtte helt ned på 1,4 km/t man det gik og hjemturen var deraf ret nem. Jeg så en del marsvin blandt andet en "familie" med mor, far og junior på jagt efter makrel.
Der er sindssygt mange både på vandet i år, jeg har aldrig set lignende, talte 37 sejlbåde da jeg nordpå rundede fyrtårnet på Strib og dertil et utal af motorbåde i alle størrelser og lydniveauer ærgerligt at sådan en flot dag skal ødelægges med motorlarm.

Log: 8 km

Vejret: Sol, svag vind og 20 grader.

Kajak: North Shore Polar

En måge :-)


Blot nogle af de mange sejlbåde

Fint fyr... dog ved at gro lidt til i buske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar