16. august 2022

Endnu en testtur


 

 

 

 

 

 Denne gang var det en North Shore Voyager Evolution 17.2 der var testbåd og sammenlignet med min egen Polar er der ikke den helt store forskel, den er marginalt hurtigere, er lige så god at kante som min egen og har et mere rummeligt fordæk indvendigt hvilket ikke er til min fordel når der skal rulles men rundt kom jeg da :-) derudover har den lille "handskerum" foran roeren hvilket jeg savner på min Polar, ellers gik turen i jagten på en fiskehejre som absolut ikke ville fotograferes men det lykkedes til sidst, i vandet var der masser af marsvin (porpoise) mødre med unger.

Log: 17 km

Vejret: Skyet, diset og svag vind, +26 °C

Kajak: North Shore Voyager Evolution 17.2

Standard billede før afgang

Helt dramatisk lys ved fyrtårnet i dag

Gæster i Fredericia

Fiskehejren som ikke ville fotograferes :-)

Hollandsk skude på vej


Ingen kommentarer:

Send en kommentar