22. juli 2011

Nyt gear.

Så har jeg fået min første købe pagaj. Valget faldt på en Werner Camano mest på grund af at jeg bedst kan lide at ro med lav ro stil og med lav kadance samt ikke mindst på grund af alle de gode anbefalinger pagajen har fået gennem tiden, den købte model er den sidst nye med forsænket knap til deling af pagajen. Pagajen blev købt hos Ecape Watersports i england da jeg på den måde kunne spare ca. 600 kr. i forhold til herhjemme og så var det også billigere i porto end hvis den skal sendes i danmark! Jeg har kun prøvet den kort tid så jeg kan endnu ikke sige om den er den rigtige for mig men de første indtryk er meget positive.


Edit 29-07-2011.
Pagaj prøvet på længere tur 19km meget behageligt at man kan ændre skivning under vejs på turen, specielt da der kom modvind, eneste ulempe er en vabel hvilket jeg ikke har fået før, men det bliver vel til hård hud på et tidspunkt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar